רונאלדו שכר

לפי הדיווח שכר רונאלדו צוות גדול לטפל בפרשה כולל ארבעה עורכי דין ושני חוקרים פרטיים. גם בעלי יובנטוס אנדראה אניילי תומך בהצעה ומביע שביעות רצון בנוגע להשתלבות המהירה של רונאלדו.


Pin By Vik Willems On Futbal Soccer Players Football Soccer Real Madrid

הוא שכר אוטובוס עם הרבה בחורות צעירות.

רונאלדו שכר. כריסטיאנו רונאלדו שעשוי לחתום על חוזה חדש בריאל מדריד ממוקם רביעי עם שכר של 21 מיליון יורו בעונה. כוכב יובנטוס ונבחרת פורטוגל כריסטיאנו רונאלדו תפס את המקום הראשון ברשימת משפיעני הרשת באינסטגרם כאשר הוא מרוויח מפוסטים 6. כמה מרוויח רונאלדו על פוסט באינסטגרם.

מה עוד עושה עם הכסף. משמעות הדבר היא שהתינוק יגדל עם אחותו ואימו של רונאלדו בפורטוגל ולא יידע מי היא אימו הביולוגית עד גיל מבוגר. על-פי רשימה שמתפרסמת באתר עסקי הספורט sportune הקשר הפורטוגלי הוא בכיר המשתכרים במועדון והוא ירוויח בעונת 201314 שכר בסיס של כ-17 מיליון אירו נטו - לפני בונוסים שונים.

גרמיו קיבלה לבסוף 46 מיליון דולר. הוא מרוויח שכר חלומי ביובנטוס מנצל את פרסומו העצום וגופו החטוב לקמפיינים בסכומי עתק מקבל מאות אלפי דולרים על פוסט באינסטגרם ולא מתבייש לבזבז על אחוזות מפוארות מכוניות יוקרה ושעונים משובצי יהלומים. נכון לעכשיו מרוויח רונאלדו כ-36 מיליון יורו בעונה ובהצעה החדשה הוא אמור להרוויח 40 מיליון יורו עד 2022 ולאחר מכן 35 מיליון.

על פי הדיווחים רונאלדו שילם לאם התינוק שזהותה עדיין לא ידועה כ-10 מיליון דולר עבור משמורת בלעדית ושמירה על דיסקרטיות מוחלטת. השמועה אומרת שכוכבה של יובנטוס רכש רכב בעלות של 18 מיליון הירשמו לערוץ הרשמי של ONE httpsgooglA9JALY. יובנטוס משלמת כמעט 300 מיליון יורו לכוכביה שתופסים יותר ממחצית ברשימת הטופ 20 המרוויחים.

זה היה בבית של רונאלדו. בנוסף שכר עבורם חדרים במלון חמישה כוכבים כריסטיאנו רונאלדו. בנוסף שכר עבורם חדרים במלון חמישה כוכבים.

השכר החדש של רונאלדו בריאל מדריד. ב-13 באפריל 2007 חתם על הארכת חוזהו ביונייטד תמורת שכר של 120000 לירות שטרלינג לשבוע נתון אשר הפך את רונאלדו לשחקן היקר ביותר בתולדות המועדון. החוזה האחרון נחתם בנובמבר 2016 וצפוי להשאיר אותו אצל האלופה לפחות עד קיץ 2021.

ואיך רונאלדו אהב לחגוג. עם שכר של 61 מיליון דולר לשנה ועוד הכנסות שמצטברות לכדי 47 מיליון דולר הוא כנראה יתנחם מהר מאוד. היא המשיכה לומר אל תעשה את זה.

רונאלדו מקבל סכום של 31 מיליון אירו בעונה יותר מפי שלושה מהבא אחריו ברשימת המשתכרים הגדולים ביותר באיטליה גונסאלו היגוואין שמשתכר 95 מיליון אירו בלבד. 3400 אירו בשעה - רק משכר. מצד שני הוא גם נחשד בשנה שעברה בעבירות מס וצפוי לשלם קנס של 217 מיליון דולר.

בנוסף למשכורתו רונאלדו מרוויח הכנסות מעסקאות אישור עם מותגים. בין השאר עקבו אנשיו אחרי מאיורגה במשך שבועות. חמור מכך - שוב לפי טענות העיתון - הם גרמו לשינוי עדויות במשטרה.

הייתי במסיבת יום הולדת עם אשתי וכשהאוטובוסים התחילו להגיע אשתי אמרה לי שהיא חותכת הביתה ואצל פיגו אותו דבר. עם כל החמולה בטברנה של רונאלדו צילום. ב-19 ביולי 2003 רכשה אותו ברצלונה בסכום של 27 מיליון אירו לאחר שגם מנצסטר.

השכר של רונאלדו אמור רק לגדול בחוזה החדש והמשודרג. אומרים שהשחקן האגדי הוא הגבוה ביותרשילם כדורגלן כדורגל בעולם עם משכורת של כ -15 מיליון לישט בשנה לאחר ניכוי מס. רונאלדו שכר 4 מטוסים שיטיסו את משפחתו לברזיל כוכב פורטוגל דאג למשפחתו ולחבריו לקראת המונדיאל בקיץ וסידר להם נחיתה קלה בשדה תעופה צבאי.

מדובר בסכום משמעותי עבור השחקן. כך פורסם בגזטה דלו ספורט. רונאלדו כמובן מוביל דה ליכט אחריו תחקיר של גאזטה דלו ספורט מצא כי הסרייה A בשיא של כל הזמנים מבחינת שכר.

רונאלדו שכר 4 מטוסים שיטיסו את משפחתו לברזיל כוכב פורטוגל דאג למשפחתו ולחבריו לקראת המונדיאל בקיץ וסידר להם נחיתה קלה בשדה תעופה צבאי. 17 מיליון אירו בעונה. בעדות הראשונה של רונאלדו נטען כי הוא אמר.

כזכור הוא עבר בסיום העונה שעברה מריאל מדריד תמורת 100 מיליון אירו. ההון המטורף של כריסטיאנו רונאלדו. ב-2003 לאחר ויכוח בין רונאלדיניו ל לואיס פרננדז מאמן פריז סן-זרמן ולאחר שסן זרמן נכשלה בנסיונותיה להעפיל לטורניר אירופאי רונאלדיניו הביע את רצונו לעזוב את הקבוצה.

אז הוא שכר יאכטה בעלות של כ-400 אלף יורו לשבוע אחד כן ארז את המשפחה המורחבת תרתי משמע ויצא להפלגה באיביזה. לפי הדיווח רונאלדו שכר צוות של 20 אנשים בהם ארבעה עורכי דין בכירים ושני חוקרים פרטיים שחקרו את ההתנהגות היומית של הנאנסת ואפילו היכן קיבלה דוחות חנייה כדי שיידעו. Splashnewsאת הבוקר פתח רונאלדו בהשתזפות בשכיבה על הסיפון כשהוא זוכה לליטוף.


Pin By Carol Vandiepen On Marco Asensio Ronaldo Real Madrid Cristiano Ronaldo


Twitter As Tomasroncero Http T Co Vqln3oym4e Real Madrid Madrid Calm


Madridistas Real Madrid Futbol Madrid

More Articles

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "רונאלדו שכר"

Posting Komentar